Weekend 19 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Weekend 19 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Weekend 19

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

18 Juni 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en ben ik op gemak gaan ontbijten. Daarna heb ik mijn wetsuit weggebracht voor reparatie. Er begon een klein gaatje te ontstaan en hier is het goedkoper om te laten repareren. In de middag heb ik mijn kamer opgeruimd en heb ik al mijn spulletjes alvast in mijn koffer gestopt. Daarna heb ik weinig gedaan omdat ik moe was van mijn avondje stappen. In de avond hebben we bij Yin Yang gegeten en heb ik nog een drankje gedronken in Sairee.

Zondag ging ik er vroeg uit want om 09.00 uur vertrok mijn gratis taxi naar de pier. Om half 10 vertrok mijn boot richting Koh Samui. Daar kwam ik rond half 12 aan en werd ik door een taxi busje naar het vliegveld gebracht. Daar heb ik lekker gelucht en gewacht op Amanda. Om 14 uur landde het vliegtuig van Amanda en kort daarna ben ik naar de bagageband gelopen, dat kan allemaal in Thailand. Amanda zat netjes te wachten op haar koffer toen ik haar gedag zei. Het was erg leuk om elkaar naar zo'n lange tijd weer te zien! Toen Amanda haar koffer had gingen we met een taxi busje naar het IBIS hotel. Daar konden we meteen naar de kamer en hebben we even bijgekletst op het balkon. De rest van de middag hebben we op het strand gelegen en lekker gekletst. Na een drankje zijn we lekker gaan douchen en omkleden. In de avond zijn we naar het vissersdorpje gelopen en hebben we gegeten. Omdat het erg ver lopen was zijn we terug met een taxi gegaan. Na een kopje thee op de kamer zijn we lekker gaan slapen.