13/14 juni 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu 13/14 juni 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

13/14 juni 2013

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

15 Juni 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Donderdagochtend zijn we met de boot naar Suan Olan gevaren. Daar hebben we gewerkt aan de 30 constructies die we een paar weken geleden te water hebben gelaten. We hebben stukjes koraal in touwen vastgemaakt en deze vastgemaakt aan de metalen constructies. Na de duik hebben we geluncht in Mea Haad en heb ik een heerlijke salade op. In de middag heb ik aardig wat werk kunnen verrichten achter mijn laptop. In de avond hebben we met een klein groepje bij Yin Yang gegeten en daarna nog een drankje gedronken op mijn balkon.

Vrijdagochtend kwamen er 30 kleine zeeschildpadden aan met de nachtboot. Vervolgens zijn ze naar de duikschool gebracht waar ze worden verzorgd totdat ze ongeveer een jaar oud zijn. Het was erg schattig om zulke kleine schildpadjes te zien. Het weer was deze ochtend niet zo goed dus zijn we weer naar Suan Olan gevaren. We hebben weer aan de constructies gewerkt en na een duik van 93 minuten kwam ik terug van mijn laatste conservation duik. Het was helaas erg fris en het regende, dit was wel een beetje jammer! Na de lunch heb ik een beetje gerelaxt op mijn kamer. In de avond zijn we met de hele groep naar Sairee gegaan. We zijn met de taxi gegaan omdat er niet zoveel mensen over een scooter beschikken. In Sairee hebben we heerlijk gegeten en daarna zijn we naar de ladyboy show gaan kijken. Dit was erg leuk en bijzonder om te zien. Na de show zijn we naar een bar gegaan waar we een lange en leuke avond hebben gehad. Mijn laatste week is leuk afgesloten!

In totaal heb ik 90 dagen stage gelopen en heb ik 79 duiken gemaakt. We hebben ook een aantal fundives gemaakt met het team maar die heb ik niet meegerekend. Nu is het tijd om te genieten met mijn vakantie met Amanda!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 30433

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: