Weekend 18 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Weekend 18 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Weekend 18

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Juni 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Dit weekend was mijn laatste weekend 'alleen' in Koh Tao. Volgend weekend zie ik Amanda en ben ik niet meer 'alleen'. Gelukkig is de groep leuk en heb ik dit weekend weer niet stil gezeten.

Zaterdag heb ik heerlijk uitgeslapen en alle gemiste GTST afleveringen gekeken. Na een broodje ei ben ik aan de slag gegaan met mijn verslag. Ook moest ik hier en daar wat regelen voor school en de reddingsbrigade. In de avond hebben we gegeten in Mea Haad en hebben we Nora (Zwitserland) gedag gezegd. Daarna hebben we met elkaar een film gekeken bij de duikschool.

Zondag was ik om 11 uur bij de duikschool en zijn we met een groepje naar Banana Rock gereden. Ik had Nicholas (Maleisië) achterop en af en toe moest hij afstappen omdat de weg te steil was. Nadat we de scooters geparkeerd hadden moesten we nog 100 meter lopen en kwamen bij het mooie strand. We hebben een uurtje gesnorkeld en daarna nog even op het strand gelegen. Het was echt veel te heet dus zijn we in de schaduw gaan zitten, daar heb ik lekker zitten lezen. Na de lunch zijn Emily en ik naar Sairee gereden en hebben we daar in een zitzak wijntjes gedronken. Nadat we ons avondeten op hadden wilden we naar huis rijden. Helaas had mijn scooter een lekke band en moest ik deze achterlaten. Samen met Emily ben ik naar huis gereden.

Op naar mijn laatste stageweek!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 12 Juni 2013 - 13:02

    Renee:

    Whooeeehooeeee einde is in zicht! Straks nog even lekker vakantie vieren en kom daarna maar snel weer terug!!! Tot snel!! ;) xx

  • 12 Juni 2013 - 13:09

    Mieke Vreugdenhil:

    Na mijn vakantie kom ik met alle liefde terug :) En ik zal nooit meer zo lang wegblijven!!!

  • 12 Juni 2013 - 13:09

    Mieke Vreugdenhil:

    Na mijn vakantie kom ik met alle liefde terug :) En ik zal nooit meer zo lang wegblijven!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 30434

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: