6/7 juni 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu 6/7 juni 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

6/7 juni 2013

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 Juni 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Donderdag zijn we naar Tanote Bay gegaan en hebben we gewerkt aan de betonnen ballen. We hebben weer veel stukjes koraal kunnen vinden en deze vastgeplakt op de ballen (zie foto). We vinden veel stukjes dood koraal waarop weer nieuw koraal groeit. Deze stukken zijn soms te groot om op de ballen te 'plakken' en daarom moeten ze op maat gemaakt worden. Alle het onnodige dode materiaal verwijderen we. Omdat ik niet zo goed ben in het 'vastlijmen' heb ik alle stukjes klaargemaakt. De rest kwam de stukjes steeds bij mij ophalen. Na de lunch heb ik weer verder gewerkt achter mijn laptop. In de avond was de opening van de nieuwe sieradenwinkel van Chad zijn vriendin. We hebben lekker op de stoep tortilla chips gegeten met een zelfgemaakt guacamole dip.


Vrijdag hebben we weer naar zeepaarden gezocht in Chalok. De hele groep hielt een lange lijn vast en in een V vorm hebben we de bodem afgezocht. Het zicht was erg slecht en we hebben helaas geen zeepaarden gevonden. Wel hebben we zeenaalden, een zeester en een platvis gezien. Er stond een flinke stroming waardoor we niet helemaal in een rechte lijn hebben gezwommen. Dit kunnen we na afloop zien omdat we een gps meenemen wat we in een vlotje achter ons aan drijft. De gps kunnen we uitlezen op de computer (zie foto). In de middag heb ik alle GTST afleveringen gezien en een voetmassage gehad. In de avond hebben we met elkaar gegeten bij een Spaans restaurant. Na een filmpje ben ik lekker gaan slapen.

  • 09 Juni 2013 - 13:44

    Selina Brouwer:

    Ej Mieke! Aan je foto´s te zien en je verhalen te lezen heb je het erg na je zin! Super leuke dingen doe je ook! Geniet er nog even van! Groetjes vanuit Istanbul!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 30440

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: