Weekend 17 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Weekend 17 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Weekend 17

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Juni 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Deze zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en heb ik daarna ontbeten. Na het ontbijt ben ik aan mijn proces verslag begonnen. Dit verslag moet ik in het Engels schrijven dus dat doe ik niet zomaar even. Tussen de middag heb ik geluncht met Gordon (Denemarken), die kwam ik toevallig tegen. Daarna ben ik weer verder gaan werken. Om half 6 moest ik bij de duikschool zijn want ik ging mee met de nachtduik. Na de briefing konden we gelukkig vanuit Chalok vertrekken, het water stond hoog genoeg. We hebben een nachtduik gemaakt bij Shark Island. We zagen 4 grote barracuda's van ongeveer 1 meter lang. Verder is een nachtduik veel meer ontspannen dan een duik overdag. Je kan je maar op een klein plekje concentreren, namelijk waar je je zaklamp op richt. In de avond hebben we met elkaar gegeten bij New Heaven restaurant (Shark bay) om de verjaardag van een divemaster te vieren. Rond 23 uur was ik terug in mijn kamer en heb ik lekker gedoucht. Daarna ben ik gaan slapen.

Zondag ben ik er op tijd uitgegaan en kwam Rahul (UK) mijn kaas brengen. Ik heb zelf geen koelkast. Ik heb een stokbrood gekocht en heb hier de kaas opgedaan. Helaas was de kaas niet te eten dus heb ik de rest weg moeten gooien. Rond 10 uur ging ik met Gordon en Raghav (UK) naar Tanote Bay. Daar hebben we op het strand gelegen (in de schaduw) en hebben we gesnorkeld. Toen het lunchtijd was zijn we naar Aow Leuk gereden en hebben we daar geluncht, Griekse salade. Rond 15 uur waren we weer terug en daarna heb ik weer verder aan mijn verslag gewerkt. In de avond hebben we met een klein groepje bij Tropicana gegeten en heeft Raghav mijn verslag alvast een stukje nagekeken. Nadat ik een filmpje had gekeken ging ik lekker slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 30439

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: