Weekend 15 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Weekend 15 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Weekend 15

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

20 Mei 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Ik heb deze week kennis gemaakt met een aantal nieuwe mensen die ook voor een lange periode conservation werk gaan doen. Het is een leuke groep mensen waar ik de laatste weekjes wel mee door kom!!

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en daarna heb ik de band van mijn scooter laten maken. Deze was vrijdagavond lek toen ik naar huis reed. Gelukkig was het zo gemaakt en was het ook niet zo duur. Toen heb ik een goed begin aan mijn verslag gemaakt. Eigenlijk ben ik daar heel de middag mee bezig geweest. Ondertussen heb ik nog geskypt met Dominique en heb ik wel even geluncht maar ik had de smaak goed te pakken. In de avond heb ik met Juan (Puerto Rico) en Emily (Canada) heerlijke paella gegeten bij een Spaans restaurant. Na het eten heb ik de film The impossible gekeken, deze film gaat over de tsunami die Thailand in 2004 heeft getroffen.

Zondag ging mijn wekker om half 9 en heb ik ontbeten bij Tropicana. Rond 10 uur had ik afgesproken bij de duikschool. Met onze snorkelspullen gingen we naar Aow Leuk Bay. Daar hebben we lekker gesnorkeld. Je hebt schoonmaak visjes die normaal bij vissen de dode huidcellen eten en wondjes schoonmaken. Deze visjes hadden mijn benen en voeten ook gevonden en ik ben wel een half uur 'schoongemaakt'! Na het snorkelen hebben we lekker gelucht en zijn we weer terug gereden naar Chalok. Daar ben ik verder gegaan met mijn verslag. In de avond hadden we een afscheids bbq van Gerianne (NL). Er waren heerlijke stokjes met vlees en het was erg gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 30430

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: