Weekend 15 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Weekend 15 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Weekend 15

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

20 Mei 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Ik heb deze week kennis gemaakt met een aantal nieuwe mensen die ook voor een lange periode conservation werk gaan doen. Het is een leuke groep mensen waar ik de laatste weekjes wel mee door kom!!

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en daarna heb ik de band van mijn scooter laten maken. Deze was vrijdagavond lek toen ik naar huis reed. Gelukkig was het zo gemaakt en was het ook niet zo duur. Toen heb ik een goed begin aan mijn verslag gemaakt. Eigenlijk ben ik daar heel de middag mee bezig geweest. Ondertussen heb ik nog geskypt met Dominique en heb ik wel even geluncht maar ik had de smaak goed te pakken. In de avond heb ik met Juan (Puerto Rico) en Emily (Canada) heerlijke paella gegeten bij een Spaans restaurant. Na het eten heb ik de film The impossible gekeken, deze film gaat over de tsunami die Thailand in 2004 heeft getroffen.

Zondag ging mijn wekker om half 9 en heb ik ontbeten bij Tropicana. Rond 10 uur had ik afgesproken bij de duikschool. Met onze snorkelspullen gingen we naar Aow Leuk Bay. Daar hebben we lekker gesnorkeld. Je hebt schoonmaak visjes die normaal bij vissen de dode huidcellen eten en wondjes schoonmaken. Deze visjes hadden mijn benen en voeten ook gevonden en ik ben wel een half uur 'schoongemaakt'! Na het snorkelen hebben we lekker gelucht en zijn we weer terug gereden naar Chalok. Daar ben ik verder gegaan met mijn verslag. In de avond hadden we een afscheids bbq van Gerianne (NL). Er waren heerlijke stokjes met vlees en het was erg gezellig.