Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Koh Samui

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 Februari 2013 | Thailand, Ko Samui

Hallo lieve allemaal,

Nadat ik ben aangekomen in het IBIS hotel in Koh Samui heb ik nog een tijd moeten wachten op mijn kamer. Ik heb lekker bij het zwembad gelegen (lees geslapen;) en ook heb ik een Nederlands stel leren kennen, Tinneke en Peter. Toen ik in mijn kamer mocht heb ik heerlijk een paar uurtjes geslapen. Daarna heb ik met Tinneke en Peter gegeten, op het menu stond een BBQ buffet. Het was erg gezellig om niet alleen te hoeven eten en had daarom ook een leuke avond. Na het eten ben ik lekker mijn bed in gedoken en heb ik klokje rond geslapen. Vanochtend heb ik toch in mijn eentje ontbeten, voor mij de eerste keer dat ik alleen ergens gegeten heb. Ik had een klein boekje mee genomen om te lezen dus ik heb me wel vermaakt. Om 12 uur vandaag moest ik mijn kamer weer verlaten. Nu zit ik te wachten op de taxi naar de boot richting Koh Tao. Het zweet staat alweer op mijn rug :) zo lekker warm is het hier. Ik zal jullie snel op de hoogte brengen van mijn volgende aankomst.

Xxx Mieke

  • 03 Februari 2013 - 09:02

    Jennifer:

    Hoi Nichtje :)

    Fijn om te lezen dat je zo heerlijk bent bijgeslapen. Is na zo'n lange reis wel lekker!
    Ik hoop dat het eten daar goed te doen is, want de hollandse stampot zal je wel heel lang moeten missen. Smeer je goed in met zonnebrand ;)

    Groetjes uit De Lier,
    Jennifer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 30424

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: