Eerste stage dag 4 feb 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Eerste stage dag 4 feb 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Eerste stage dag 4 feb 2013

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 Februari 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Gisteren ben ik aangekomen op Koh Tao. Ik werd door een taxi bus opgehaald die mij naar de ferry bracht. Ik ben met de ferry naar het eiland gevaren wat ongeveer twee uur duurde. De boottocht was heerlijk en het was even niet zo heet. Eenmaal op Koh Tao aangekomen stonden er veel taxi's te wachten, gelukkig kon ik zo instappen. Na 10 minuten kwam ik aan bij de duikschool, ik moest nog even wachten. Na 5 minuten wachten kwam de eigenaar van de duikschool, Devrim mij gedag zeggen. Ze hadden op mij gewacht en hij was blij mij te zien. Hij bracht me naar een hotelletje verder op in de straat. Daar had hij een kamer voor mij gereserveerd. Ik mocht lekker gaan bijkomen en dat heb ik ook gedaan. Ik heb even in de zee gezwommen die helaas niet erg schoon was, overal plastic.......:( 's Avonds heb ik heerlijk Thais gegeten (op aanraden van Bibi die hier ook gelogeerd heeft) en ben ik gaan slapen. Het huisje is fijn maar ik slaap dicht langs een weg. Ik had veel last van herrie en er zijn hier ook veel beesten die lawaai maken. Maar goed ik heb geslapen en ben vanochtend heerlijk gaan ontbijten. Het eten is fantastisch en je betaald inclusief drinken maar 2/3 euro. Om half 10 vanochtend moest ik bij de duikschool zijn. Gelukkig waren er nog meer mensen, 3 oudere mensen en 2 jongens van mijn leeftijd. We kregen een briefing over wat de bedoeling was en gingen daarna onze spullen verzamelen. Na 10 minuten varen met de boot kwamen we aan op onze duik locatie. Het water was heerlijk en ik heb veel vissen gezien. Tijdens de duik hebben we afgebroken stukjes koraal verzameld. Deze stukjes hebben we later vastgezet in een constructie (foto's volgen nog). Ik had te weinig lood omgedaan dus ik dreef steeds naar boven, ik was dus steeds bezig met uitademen om beneden te blijven. Morgen maar meer lood mee. Vanavond ga ik eten met het groepje dus ik hoef niet meer alleen te eten! Tot snel

  • 04 Februari 2013 - 13:58

    Renée :

    Fijn dat het goed gaat! Zegt iedereen "sawadikaa" tegen je? ENJOY! Keep us posted!

  • 04 Februari 2013 - 17:03

    Marja:

    Hoi,
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en dat je al een beetje gesatteld bent.
    Veel plezier en geniet ervan.
    Liefs uit De Lier

  • 04 Februari 2013 - 21:47

    Dominique:

    Hoi Miekieeee,
    Leuk voor je dat alles soepeltjes verloopt en lekker blijven schrijven hoor. Vind ik leuk ;)

    Jij slaapt nu al en ik ga nu slapen.
    Doei Doeiiii
    Ben & Do

  • 05 Februari 2013 - 12:28

    Gerlinda :

    Hee mieke leuk je te volgen ben benieuwd naar je verhalen nou have fun de de lekkerste cocosnoten shakes drink je op ......... Jip koh tao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 30406

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: