Heenreis - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

02 Februari 2013 | Thailand, Ko Samui

Vanuit Amsterdam ben ik met enige vertraging vertrokken richting Bangkok. Ik zat naast een meisje (Amanda), die woont in Bangkok. Ze was op bezoek geweest in Frankrijk, waar ze vandaan komt. De reis ging goed en we deden er zelf een uur korter over. Eenmaal aangekomen in Bangkok moest ik naar een andere gate voor mijn doorreis. Ik heb opnieuw moeten inchecken en ik kreeg extra beenruimte, ik zie er blijkbaar groot uit haha. Vanuit Bangkok vloog ik met een propellervliegtuigje naar Koh Samui, rij 1 had extra beenruimte dus daar zat ik. Ik had nog niet eerder in zo'n vliegtuigje gezeten dus het was wel een leuke ervaring. Maar zelfs in dat kleine vliegtuigje kregen we een lunch geserveerd. Eenmaal aangekomen op Koh Samui airport werden we in schattige karretjes naar het de aankomsthal gebracht. De aankomsthal was gewoon buiten en de koffers werden zo door een auto voorgereden en op de bagageband gelegd. Daarna ben ik in een taxibusje gestapt richting het hotel.

  • 02 Februari 2013 - 11:00

    Jantine:

    Miekie, heel fijn om te leven dat je goed aangekomen bent. Morgen het laatste stukje afleggen en t kan dan echt gaan beginnen. Wijffie geniet ervan en laat ons een klein beetje meegenieten door leuke verhalen te plaatsen hier. Heel veel liefs en een dikke kus x

  • 03 Februari 2013 - 17:57

    Marieke:

    Hoi miek, goed om te horen dat je goed over bent gekomen en de foto'à zien er erg gaaf uit! Geniet er van liefs Niek en mariek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Actief sinds 14 Feb. 2009
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 30448

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Thailand

15 Februari 2009 - 11 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: