20/21 juni 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu 20/21 juni 2013 - Reisverslag uit Ban Ko Tao, Thailand van Mieke Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

20/21 juni 2013

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

22 Juni 2013 | Thailand, Ban Ko Tao

Donderdag hebben we in de ochtend lekker ontbeten en daarna zijn we naar het strand gegaan (Aow Leuk). Daar hebben we lekker gesnorkeld en in de zon gelegen. Eigenlijk was het best wel heet en daarom zijn we na een tijdje verhuisd naar een plekje in de schaduw. Na een heerlijke lunch zijn we weer gaan zwemmen. We kwamen een groepje Chinese vrouwen tegen die probeerden te snorkelen. Ze waren alleen een beetje bang en konden niet allemaal zwemmen. Amanda en ik hebben met één vrouw een stukje mee gezwommen en haar het koraal laten zien. Rond half 5 vielen er een aantal druppels regen uit de hemel en besloten we om gelijk naar huis te gaan. Tijdens de scooter rit ging het steeds harder regenen en waren we al snel doorweekt. Na een heerlijke koude douche hebben we gegeten bij de massage salon. We waren daar uitgenodigd om te komen eten. We hebben wat soep met rijst gegeten. Om 20.00 uur hadden we alweer afgesproken bij Yin Yang voor de laatste avond van Andy. We hadden alweer een beetje trek en hebben daar weer wat gegeten.

Vrijdag hebben we ontbeten tegenover de duikschool. Daarna zijn we naar een ander strandje gereden, banana rock. Deze weg is af en toe een beetje steil en de scooter redde het niet altijd tot het einde. Halverwege moest Amanda afstappen en de laatste steile stukjes lopen. We zijn gelijk lekker gaan snorkelen en daarna hebben we heerlijk in de zon gelegen. We hebben ons prima vermaakt en hebben ook lekker geluncht. Rond een uur of 17 uur zijn we naar huis gereden en hebben we gedoucht en omgekleed. Toen zijn we naar Sairee gereden en hebben we lekker gegeten en wijntjes gedronken. We hebben nog even wat winkeltjes bezocht en genoten van een massage. We waren erg moe en vielen meteen in slaap!!